02 juni 2006

Mine verdifulle meiningar

Meiningane mine er visst svært verdifulle. Sist veke vart eg nemleg
oppringt av Norsk Gallup. Dei ville ha meg til å delta på eit møte der
meininga var å synsa og meina alt me orka om kredittkort generelt, og
eit amerikansk kredittkort generelt. Sjølvsagt sa eg ja. Ikkje fordi dei
lokka med middag og ein halv høvding.Alt på møtet vart teke opp på band. Så når den dagen kjem at banken din tilbyd deg eit nytt kredittkort, kan du stola på at eg har hatt eit ord med i laget. (Det vil seia, det er vel mest rett å seia at eg har hatt ein finger med i laget dersom banken ikkje tilbyd deg eit kredittkort.
Eg var svært negativt til det nye konseptet som eg diverre ikkje kan
røpa for mykje om.)Denne soga har som sagt lært meg at meiningane mine betyr noko.

Skulle du som les dette ha behov for dei, og i tillegg kan diska opp med ein
god middag, er det berre å ta kontakt!

Ingen kommentarer: