01 februar 2007

Brukarrettleiing, takk...?

Eg har i mange år lurt på kva som er vitsen når produsentar av til dømes grillkol og poteter syr igjen sekkane i toppen. Sannsynlegvis er det ein smart idé som ligg til grunn. Det er berre det at aldri får det til. Eg får alltid vondt i handflata når den kvite tråden byrjar å gnage seg inn i handa når eg tek litt i. Og sekken er like uopna, heilt til eg anten klypper eller riv opp posen på ein måte som produsentane i alle fall ikkje hadde tenkt eg skulle gjera.

Kjære grillkolprodusentar og potetbønder! Kan de for framtida leggja ved ein instruksjons-DVD slik at eg kan få hjelp med opninga av sekken?

Eller kan nokon med litt røynsle hjelpa meg?

1 kommentar:

Stavtjørn Alpin sa...

Hehe. Godt poeng, Helge. Helt håpløst å åpne den på fornuftig vis.